<<PREV · [1] · NEXT>>



[142295] Artist: jukeboxx | Title: arcadia | Time: unknown
Pic #65811
(Click to enlarge)

Chibi Paint
(Archived)
jukeboxx Monday, June 22nd 2009, 12:37 AM
avatar
thank you keeko!!!

chibi paint ate this when i tried to post before :B

ps sorry if this is really dark D: i have a bright monitor.

(Uploaded by keeko)

hue Monday, June 22nd 2009, 1:03 AM
avatar
aaa its so dark i cant barely see any of it in the front sorry
but damn the background part that i can see is ba i love it

Drei Monday, June 22nd 2009, 1:06 AM
avatar
fff i want to archive this so bad omg ;;

i've been replaying bioshock so this just makes me RLYHAPPY
plus its awesome ALL THOSE DETAILS

Trishy Monday, June 22nd 2009, 1:15 AM
avatar
this is gorgeous

michelle192837 Monday, June 22nd 2009, 1:16 AM
avatar
It's dark on my scree, but I can see it. ^^
I have never played Bioshock, and I really want to now...

CookieCooks Monday, June 22nd 2009, 1:32 AM
uwaa i feel kinda sad that this is coming out really dark to me but that kinda stuff could be easily fixed. i really adore the green haze at the back!! and the lineart is great awesome awesome

Lynn Monday, June 22nd 2009, 1:40 AM
avatar
jeeesus christ.. beauty

Deve Monday, June 22nd 2009, 3:47 AM
avatar
this is really really really cool the atmosphere is wooow

slinkyfish Monday, June 22nd 2009, 4:06 AM
avatar
woooow this is amazing that background makes me so happy
buhh you are wonderful have my children

Sesruc Monday, June 22nd 2009, 4:55 AM
fffffffff this looks absolutely amazing on my lcd

jukeboxx Monday, June 22nd 2009, 5:18 AM
avatar
ahh thank you for all the lovely comments ;A; <33

omgomgomg sesruc; i thought you wrote lSd and i was like WHAT?? lol im stupid

Sesruc Monday, June 22nd 2009, 8:37 PM
lol it looks even BETTER when i'm on my lsd C:

Roger Friday, July 17th 2009, 8:37 AM
avatar
I can't see this on my screen. My contrast IS all the way up, and I changed it too look bright.
Oh well.
I guess it has to be good to be Archived, yeah?


<<PREV · [1] · NEXT>>

A part of: *Suta-Raito* All Anime!
We love our host and all of the oekaki members! ^^
PPT Topsites

All profits made from google ads go straight to the server bill to help keep this place alive! =]
Wacintaki 1.4.3 by Waccoon / Based on OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello
PaintBBS and Shi-Painter by Shi-Cyan / NoteBBS by WonderCatStudio
Load Time: 0.0142 secs